Tuesday, October 13, 2009

as being a gurl whos single is a mess
















first of all..
dikala blog ini sedang di tulis..





aku berada di library





tapi entah mengapa hatiku terdetik untuk bertanya





kenapa lah aku ni sengal sangat





gi lah balik tuh aja





tapi nak wat camner





dah geng2 aku semua melepakkan diri they all kat sini aku follow jek r





aku lao balik bilik pon duk tido jek





entah lah





hari ni xdak mood nak tido sangat





kadang2 tu aku selalu terpikir





biler lah aku nk dapat pengganti si dia ni





ermmm





aku ader banyak kenalan tapi semua cam nak main2 jek





aku dah bosan dah ar dengan kawan2 yang ader udang di sebalik mee rebus ni





namer pon lelaki





pantang nampak perempuan





biler depan aku belakang aku lain





sakitnyer ati





orang lain semua dah berpunya





naper aku belum lagi





yer lah





mungkin bab aku ni milih sangat





yer ar





ader yang nak aku aku g tinggalkan





sampai budak tu serik dah





dah cer lao korang jadi aku tetibe ader mamat psycho suker kat ko then tulih kat myspace dye ko tunang dye ar aper upload gambar ko without ur permisi per ko raser





well





honestly ader r terharu sket but then perasaan menyampah dan menjengkelkan menerpa akalku.





buat maser sekarang ni aku just nak seorang lelaki yana memahami,can spend time with me when i need him and seorang yang supportive in anything im doing





takat nak control2 idop aku ker nak jadikan aku batu loncatan ker nak tido ngan aku ker bley blah..aku xhadap ar...n aku bukannyer memilih yang kayer ker aper..aku xpentingkan semua tu..aku boley cari duet halal daripada titik peluh aku sendiri





dah ar lelaki sekarang xley harap





thats why ar aku susah nk percayer ngan lelaki-lelaki ni bukan setakat di kl malah di setiap tempat di dunia hatta kat mekah sekalipon.welll





wat to say..otak aku memang dah ader tanggapan sebesgitu...aku perempuan yang berdikari dan tak harapkan lelaki untuk aku jalani kehiduan seharian except the men in my family..





k ar





bosan ar pulak duk kt library ni lamer2





balik hostel n tido jap lagi baekk





hahaha





well





estodo per hoy





gracias

No comments:

Post a Comment

 
Visit InfoServe for blogger backgrounds.