Tuesday, September 29, 2009

kami bersame2 berayer



before rayer ag aku dah planning nak berayer ngan member2 aku ni..
yer r..semua bz
time cuti umum jek r ader maser untuk berjumper n bergurau senda...hehe
actually i dont paln to get along with pecho aswad myra sue n dirg ni semua nk berayer..tapi entah camner nak jadikan cerita kitorang ader jodoh lak hari rayer ke 4 tu..huhuh...aku dengan mempoyokan diri start storm aku n memblahkan diri dari rumah aku selepas mak aku pon kua berayer ngan my bro..huhuhuhuh...ni gambar pertama yang aku amek time kua ngan aness,tqah n wani tyme rayer umah datin...da r bosan giler kitrang 4 org jek yg g..then otw tu aness ckp ptptn baru dapat 4 da 2nd intake..aku per ag..ajak r member2 ni nak g atmm...sejurus kemudian terus aku menyuruh aness yang bertindak sebagai mak supir kami pada hari itu menghala ke ecm...yer r maner ag kan nak lepak lao kat kuantan ni kan..x east coast mall megamall ar jawabnyer..xkan nk g kp kot...bohsyan tahap dewa tuhhh...ermmmm....

the next 4th ari rayer aku kua ngan ayu n terus amek dye kt kp then pusing balik g umah sue..penat gakkk...ermm..apakan daya yang len xdak lesen ag..ehehehe...ni lah hasilnyer..pas g umah sue kitorang nk g umah adda kat balok but then kene tunggu syeela n hanim kt petronas lak...setelah habis basah baju rayer ri tu baru r dourang ni sampai..terkezut aku tgk rambut baru syeela..ehehehe..ermmm..then pas g umah adda we re heading tu syeela home...raser g cam sekejap tapi biler dah jumper member samapi pagi pon bercerita xabes..ihihih...eermmm..itujek r yang kau nk citer kat sini..aku ni pon dah beku dah duk dalam lab ni..terpakser r nak online g lab coz broadband xbayar dowhh..heheheh..duiet sudah habis g soppin kt sg wang lollll.uhuhu...k r..ngntuk..nk balik tido n ptg ni kene g kelas titas n malam ader class public speaking lak

2 comments:

  1. ngawot btol ko tules neh...nmpk ngat ngantowk tahap dewa time ko tules post nih kan??well..what the heck,at least paksaan aku soh ko update blog ko nih jadik jugak...hehehe...time ila tunang nnti,post lagik taw...

    ReplyDelete
  2. aku xdak pic ila tunang r weyhh..hehehehe..t aku suh farah uploadkan..hehehehe..memang tyme ni aku giler ngantukk..k r weyhh

    ReplyDelete

 
Visit InfoServe for blogger backgrounds.