Sunday, September 6, 2009

~seharian kami car shoppin~




sejurus ku membuka kelopak mateku jangtungku diterjah raser yang terkejut apabila melihat waktu di telefon bimbitku menunjukkan sudah waktu tengahari..aku pusing ke kiri aku pusing ke kanan..ermmm.."dah tengahari upenyer..aku ingat baru nak sahur"
itulah monolog diriku semasa itu..tetiber baru aku teringat dan terus memalingkan muker ke arah laptopku yang dibiarkan online disebelahku..ermmm..
xdak pon orang ym aku rupenyer..yang ku tunggu itu xym pon..huuhuhuu..aku pon trus bangun dan menghayunkan langkah ku yang perlahan ke arah ruang tamu emerald hill condo ini
owhh..rupenyer abangku baru balik bersama kakak iparku..
hehhe
dipendekkan citer,
abang aku berkater"jaja,jom kua..bosan r..meh ikut.."
aku pon dengan sengal dan pemalasnya menjawab
"aduh,nak kua g aner lak ni..aku nak duk on9 pon xley r..sebuk r kao ni"huhhuuhuhkeakraban antara kami menyebabkan kami tiada halangan untuk berkomunikasi sebegitu.then,komunikasi bersambung,
"ja,abg wan baru tengok alphard,dah nak tempah ni,jom ikot.."ujar abang sulungku
aku yang terkejut beruk ni pon berkata,
"Hah,biler awak gi tengok kete tu?katner?ermm??wah..ni bagus ni.."
"aku gi tengok tadi xar murah tapi ader r dekat rm ***k jek.."abang ku mengreplykan soalan terkejut berukku tadi.
Tibe2 aku teraser pelik sekejap sebab aku baru jek terfikir..eh,kete aku maner muat ni..yang nak g 6 orang tapi myvi kecikku ini hanya muat untuk 4 jek..
alaa..hahahahah
kemudian disebabkan raser tidak sabarku menerjah kembali dan terus memberikan cadangan-bya anak-anak sedare aku tinggal,aku gi tengok dulu-heheheheabang aku pon setuju dengan cadangan aku tu..
hahhasetibenyer di kedai kete itu,aku dah ternampak alphard yang dimaksudkan tu~wahh...giler cun alphard ni..

camner aku nk drive ti..nampak rambut jek r
~~hahahah~~dats so rubbish~hahaha~
~setelah berikir dengan kerutan muker dan jugak melihat ke arah buku cek maybank milik beliau,abangku terus menulis not untuk membayar wang deposit kerana telah dengan suke hatinyer gembire hati untuk memiliki kereta terbabit
Unfortunately,my dad came n he asked my bro whether is it suitable for our family to own this crazily bigger car for our sake?
then my bro stopped his writing on the cheque book and he was following my dad to the area which locate the car named murano and it look so luxurious.
Hahaha.setelah itu,kami terus pergi ke arah tersebutkami pon terus ke kereta intu dan menerjah masuk ke dalam perut murano itu..
~wah..ni terbaekkkk~
~cun pon cun~
~memang seswai dengan aku ni~
~takat kuantan ni sejam jek aku lenjun kete ni~
~hahah~abang aku pon dengan serta merta setuju dengan aku dan terus menulis buku ceknya~
sementare itu,aku sempat juge mengusya kereta2 mewah laen yang cun dan sempat mengambil beberapa snap~huhuuitu sahaja yang hendak aku ceritakanand the moral is
~~keluarge aku ni giler siket~
~tengok pagi terus booking petang tu~
~hahhahah~~kami sangat shengal~~ n babah,jaja berjanji akan study hard and get the best job and beli kete mini cooper ni untuk kiter~hehhe~~insyaalah~


No comments:

Post a Comment

 
Visit InfoServe for blogger backgrounds.