Saturday, September 5, 2009

the 1st time hangout with new bffs



pada pagi yang diselubungi kabus yang tak beraper nak menjadi kami berempat melangkahkan kaki dari dkap ke fbmk tanpa sekelumit keluh di bibir...langkah demi langkah


aku melabuhkan tapak kaki ku sambil mengomel kepada fasha a.k.a cakkk.."Woit cak,aper r sengal pak guard upm ni kan...xley blah dowhhh..."then c cak ni plak trus mereply"beser r ja diorg ni memang camni"hahahahah..aku sempat menghamburkan kelucuan di situ.



Dipanjangkan citer,


masuk jek bilik Asraf,aku pun amek port beser kami..


budak2 ni kalo xwat kijer giler memang xsah..


tengah aku duk diam2 then c anny yang memang xpernah taw erti keshamean dengan pantas merenggut mic si khalil walker..aku yang sudah longlai di atas kerusi hanya duduk tersenyum menganngukkan kepala menandakan aku rela telinga ku dicemari dengan suara sumbang mambang miliknya..


tup2..



c budak skema kosas tu datang n btaw kat kitowang khalil walker cancel the class n aku tanpe membuang maser tanpa 1.5 saat pon dengan langkah yang sepantas kilat aku memanggil cak,jua n anny untuk melaksanakan aktiviti yang biaser kami laksanakan iaitu Soppin Time..


huuhhuuu


sementelah mereka semua juga bersetuju untuk menjalankan aktiviti yang dipersetujui,kami terus keluar dari fbmk dan menuju ke bus stop yang berhadapan fbmk dan trus menerobos ke dalam perut bas komuter upm yang memang disediakan khas untuk kemudahan mahasiswi yang kuat berjalan seperti aku,jua,cak n anny..hahhaa...


nak taw kitowang wat per dah sampai kt stesen komuter?



ni larrhh hasilnyerrr




1 comment:

  1. tak tau nk komen ape nih..yg ku tau..dak nih junior aku kt UPM..agaggag

    http://systemaut.blogspot.com/

    ReplyDelete

 
Visit InfoServe for blogger backgrounds.