Monday, February 1, 2010

1.1 cotton oh cotton




KEnaPer Saya SukE BAJU kUruNG cotton?
1)seBAB BILER biler tengok org len kai ayu giler..haha
2)ermmm…sebab aku suker lahhh..nak wt camner kan
3)kadang2 malas nak kai suwa jins samsudin..melekap jek..xselesa..lao butt cam org len xper r gak..hahaha
4)sebab mak yang belikan…lao nak beli short skirt confirm mak marah…tapi cakap jek bju kurung trus g beli
5)sebab kain dye sangat ringan and menarik perhatian..mesti org ingat aku ni anak gadis kampong maner kan..ahaha…asyik nak kai stylo jek kadang2 terlalu rugged and rigid..i hate rigid things
6)design dye cam so sweet and colour yang pastel bisa membuatkan aku bikin nmpk ayu gitu lorhhh
7)Kerna abah cakap comey ngat anje abah pakai bju cotton..kembang2 aku ni dibuatnyer..hihihi\
8)kadang2 kasut crocs aku tu xkai nak bgi kan nmpk stylo n up to date mix n match kan r ngan bju cotton…skrg kan musim baju cotton..kadang2 sampai aku kai swa track jek g kls bab ramai dah tiru gayer aku…
9)plus,biler kai baju kurung nmpk r sopan..xdah r terbonjol sane ternampk sane sini..aurat kan…dah r xbertudung..then seksi lak tu..berbakul2 r doser aku lao syik kai sexy jek\
10)last but not least,IKOT suker hati aku r nak kai baju per..korunk peduli aper aku nk kai bju per..bukan aku minx duet makbpk korunk pon suh shooppingkan baju utk aku…(hah,puas hati?)

No comments:

Post a Comment

 
Visit InfoServe for blogger backgrounds.