Tuesday, February 2, 2010

perlukah mata anda di massagekan?

shit..itu taik
ermmm..
when i wuz in kuantn last week,
this silly things got over me
weirdo..haha
no one can defeat me
ha8..
ila..
memang seorang yang suker mencuber
but pada hari sabtu yang hening itu
aku terpakse melupakan hasrTKU untuk mengkaraokekan diri aku
>

motif?
1)teman shena beli baju alipp


2)sebuk duk kaco ila ngah massage mate..wth(DUK TUNGGU PUNYER R LAMER TYME PAKAI HARAM JADAH CAM 3D SPEC TU KEJAP JEK)

BETUL2 BUANG MASER AKU
adushhhh
then
aku raser permata hijrah
xperlu lah ko nak menubuhkan sebuah syarikat yang ratanya memiliki modus operandi untuk menipu makcik2 desa atau pakcik2 pencen yang di luar sane ngan produk ko yang rubbish tu..
aku bukan lah seorang yang racist mahupun antiproduk malaysia.
tapi
mengikut kesahihan dalam kamus dewan,sekiranya produk ubat mate ko ni begitu membanggakan,confirm2 r semue kedai optometris di malaysia ini gulung tikar..
kenape?

mari kite tenungkan..haha..kawan2 di sini ader saye selitkan adegan2 penipuan secara psikologi oleh permata hijrah termasuklah sepupuku yang tersengal yang turut menyibukkan diri dengan perkara shitty ini..ahaha..selamat mencuci materrr

No comments:

Post a Comment

 
Visit InfoServe for blogger backgrounds.