Saturday, February 13, 2010

YA ALLAH

aku tibe2 terkenang
aku rindu sangat
aku rindu untuk bertamu di ruang langitmu itu
kenapa?
aku pun tak tahu
tapi semenjak due menjak ni
aku sering terfikir
untuk pergi lagi ke sane
mesti indah kan
jka pemergian itu
bersama dengan yang tersayang
aku teringin
aku hendak sangat
tapi banyak halangan yang telah menimpa
Ya Allah
ujian Mu itu besar ertinya
aku tahu
aper yang pernah ku hajati
semasa aku merintih di makan Rasulululah itu benar2 Mu buktikan
Ya Allah
kenapa aku xberjumper lagi
Ya Allah
tunjukkan jalan kebenaran
Luruskan laluanku
Ya Allah
ujian ini berat
tapi aku mengambilnya sebagai enteng
luaran ku tenang
tapi dalaman
hanya Allah saja yang tahu
Aku xpernah lagi berperasaan sebegitu
Matikah perasaan aku?
Emosi aku terpadam.
Erase dari mailbox benakku
Tapi aku taw kau taw
kau taw yang aku taw
kau tawu
kite tawu tapi egois itu
menhalang semuenye
tiap malam hati ini merintih
pedih
biler
biler Allah akan sinari alam maya ini dengan aku sebagai watak utama
kernaaa
hanya dia yang tawu aku taw itu
taw aper yang aku tulis ni..

No comments:

Post a Comment

 
Visit InfoServe for blogger backgrounds.