Wednesday, March 31, 2010

kau ingin kan aku pergi

jika kau ingin aku jauh lagi darimu
aku akur
aku pergi
ku yakin yang ini yang terakhir
xperlu aku mencari lagi
namun
itu bukan yang sebetulnya
aku akan terus mencari
terus mencari
mencari terus
di mana yang sudi
yang sudi menerima kelemahan dan keburukanku
kerna aku
aku bukan lagi wanita tapi juga bukan perempuan kecil
aku masih merengek
aku masih menyibuk
aku masih lagi bermanja
aku sering mengacau
aku sering ganggu tidurmu
kini
aku janji
aku ngan hidupku
kao teruskanlah caramu
aku bukan yang terbaik
hati aku perlu dijage
entah kenape
kao dah berubah
aku dapat rasekan
aku boleh
aku boleh abaikan kao
macam aku abaikan lelaki2 lain yang aku pernah sayang dulu
sebab sekali aku sayang selamenyer aku sayang
tapi biler dah benci aku akan benci sepanjang hidup
aku dah puas dan busan dengan situasi ini
sesiapa
sesiapa
sesiapa!
bagi lah aku jalan
jalan yang bisa luruskan kisah cinta ini
sebab aku xtega lagi
kerna aku bukan rossa

No comments:

Post a Comment

 
Visit InfoServe for blogger backgrounds.