Wednesday, March 17, 2010

luahan hati kakakmu kepada adindanya yang tersayang

adik
kenapa kao tulis di blogmu seperti itu
aku sayang kao
ko jangan wat aku macamni
jangan sesekali kao sebut macam tu lagi
aku sayang kao
walao kao pon aku baru kenal
aku dah anggap kao cam diriku jugak\
memang benar
ko kekasih bondamu
kao jugak tetap ada kami semue sebagai beradikmu
aku tao
kakak2 kao yang lain jugak sayang kao
aku xpernah nak kehilangan kao
sebab
banyak sebabnye
lagipon
1)aku baru jek kenal ko 2 sem
2)aku xpernah lagi sempat bawak ko naek broga hill
3)aku sayang ko cam adik aku
4)kadang2 aku terlalu pentingkan diri sampai luper nak bersama kao
5)aku xleyh hidup kat kolej 12 ni tanpa kao
6)aku xsanggup gi cafe tanpa kao yang nak teman aku makan charkuey teow kat kedai abg calle ocho
7)saper yang nak teman aku g kl
8)saper yang nak beratur ngan aku t tyme kite samer2 grad
9)sebab aku nak fly same2 ngan ko wat master
10)aku nak same2 kiter berjaya n lastly every year g vacation kat mesir
adikku
kao tao tak
entri blogmu itu menyebabkan aku sesak nafas ketika membacanye
hati aku terdetik
aku sayang kao adikku
aku xsanggup kehilangan adik yang aku selalu maki and selalu ade untukku
aku marah camne pon kao kao tetap kao
aku xleyh pakse kao g kelas poem lao ko xnak
tapi aku leyh signkan attendance kao
sebab kao adikku
entri blog kao itu
merobek2 liang paru-paruku
airmate ku deras ibarat air terjun
aku xkesah kalo kao adalah orang len
tapi
kao adikku
mungkin akanku berhenti pembelajaran di upm lao ko xdak
xpon aku xkan jejakkan lagi kolej 12 ni
aku taw
rahsye ini
aku juga mahu simpan
sebab aku sayankan kao
n aku xnak kesayangan kao juga mengalami kesedihan yang kao alami sekarang
aku berbelah bahagi
kao xboleh berahsye selamenyer
sekurang-kurangnyer aku ader di sini
untuk menasihati kao
biarpun aku taw
aku langsung xsempurna
namun
naluri sahabat yang sangat dekat dengan ko
aku makan tido lari mandi ponteng kelas shopping gaduh joging semue dengan kao
aku xnak sesekali menepuhi itu semue keseorangan sebab aku belum ader lagi menjumpai jiwe gile ko dalam diri orang lain ataupun mahasiswa di upm ini
aperpon
ko kene ingat
ko ader aku
walao macam manepon ko
aku tetap sayang ko
betape degil
celopar
kuat maki
malas
garang
demand camne sekalipon
ko ttp kawan aku
kawan yang aku jmper dalam selimut dekat pk
aku nak kawan dan jadi kakak kao selamenyer
bukan takat due sem ni jek
kao dengar sini
kalao jadi aper2 kat ko
aku xkan maafkan diri aku sebab
ko dah jadi sebahagian rutin aku
kalo aku saket ker aku gembire ker aku sentiaser nak kao ngan aku
and yang paling penting
aku nak biler aku kahwin ti ko ader jadi pengapiit aku
biler aku lahirkan baby t kao ader jugak kat katil sebelah lahirkan baby kao
aku nak kao sentiasa ader
ingatlah adinda
Tuhan xkan uji seseorang itu lao ujian itu xdapat ditanggunginya
mungkin Tuhan nak ingatkan
ingatkan aku dan kawan2 yang lain
betape berhargenye kao
maafkan aku de3ngan pernangai buruk lagi jahanam yang aku pernah wat kat ko
aku sayang kao
lebih dari semue bf2 aku yang aku kumpul selama ni
adikku
kao seorang jek
aku xkan rela lepaskan kao pergi
xkan sekali2 melainkan kao pergi oversea wat master or phd..itupon lao mampu aku akan follow kao
ni sajer luahan hati aku
yang penting aku nak kao tau
aku ader kat 406 lao aper2 pon yang terjadi
rahsye kao rahsye aku

No comments:

Post a Comment

 
Visit InfoServe for blogger backgrounds.